خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند
سرخط خبرها

وادی: من علامت دادم، ولی مجرد ندید

  • کد خبر: ۱۲۴۰۹۸
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
وادی: من علامت دادم، ولی مجرد ندید
پاسور تیم‌ملی درباره اتفاق حاشیه‌ای بازی با هلند توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در جریان شکست تیم‌ملی والیبال ایران برابر هلند در مسابقات قهرمانی جهان، یک اتفاق عجیب رخ داد. در دست سوم بازی و هنگام تعویض محمدطاهر وادی و جواد کریمی، وادی آشکارا از تعویضش ناراحت بود و به همین دلیل در نگاه اول به‌نظر می‌رسید که جرو بحثی بین او و سرمربی تیم‌ملی، بهروز عطایی، شکل گرفته است. ماجرا از این قرار بود که ناهماهنگی بین وادی و مجرد باعث شد توپ از روی تور رد نشود و یک امتیاز راحت برای هلندی‌ها به‌دست بیاید؛ بعد هم که بهروز عطایی تصمیم گرفت وادی را تعویض کند، آن اتفاقات رخ داد.

وادی بعد از دیدار برابر هلند در مصاحبه‌ای تأکید کرد که حاشیه‌های به‌وجودآمده شیطنت مجازی است و هیچ مشکلی بین او و عطایی وجود ندارد. سرمربی تیم‌ملی نیز در یک استوری کنایه‌آمیز قاطعانه از وادی حمایت کرد، اما پاسور تیم‌ملی دیروز در مصاحبه‌ای کوتاه سعی کرد درباره این مسئله دوباره توضیح بدهد.

ما دو بازی نسبتا خوب برابر آرژانتین و مصر انجام دادیم، اما عملکرد تیم مقابل هلند ناامیدکننده بود.

آرژانتین مقام سوم المپیک را کسب کرده بود که ما توانستیم بازی خوبی مقابل آن‌ها انجام بدهیم و به پیروزی برسیم. هر بازی ممکن است ضعف‌هایی از تیم‌ها دیده شود و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم. ما نمایش‌های خوبی داشتیم و در برخی دست‌ها که عقب بودیم، نتوانستیم به پیروزی برسیم. مصر نیز تیم بی‌تجربه‌ای نیست، اما کیفیت آن‌ها از ایران کمتر است و توانستیم بازی را کنترل کنیم و درنهایت به‌نفع خودمان به پایان برسانیم. همین مصر در مسابقات جام‌جهانی٢٠١٩ ایران را شکست داده بود.

درباره هلند چه اتفاقی افتاد؟

آن‌ها عملکرد کم‌خطایی نسبت به ما داشتند. هلند در دو فاکتور از ما بهتر بود؛ اول اینکه آن‌ها در تبدیل توپ‌های سخت به امتیاز بهتر از ما بودند و دیگر اینکه در سرویس که تا حدودی بهتر از ما عمل کردند. با وجود اینکه بعضی‌ها به‌عنوان بیننده دریافت ما را بد دانستند، باید بگویم که در این زمینه بهتر از هلند بودیم، اما نتوانستیم از این برتری استفاده کنیم. در عوض آن‌ها توپ‌های سخت را به امتیاز تبدیل کردند و ما هم نتوانستیم به‌خوبی هلندی‌ها را دفاع کنیم.

برویم سراغ آن صحنه بازی با هلند که حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد. واقعیت ماجرا چه بود؟

درباره آن صحنه که پخش شد، من به مجرد علامت داده بودم، اما او ندید و به من هم نگفت که ندیدم. آقای عطایی این موضوع را از من پرسید و من هم توضیح دادم. فکر نمی‌کنم اگر اتفاقی افتاده بود، آقای عطایی دیگر من را به بازی می‌گرفت.

درباره استوری آقای عطایی نظرت چیست؟ او در قسمتی از این استوری نوشته بود ۱۰سال قبل هم می‌توانستی در تیم‌ملی بازی کنی، اما حریف زیاده‌خواهان نشدی. منظور او سعید معروف بود که سال‌ها پاسور اول تیم‌ملی به شمار می‌آمد؟

نه این استوری هیچ ربطی به سعید معروف ندارد. معروف هم یک بازیکن بود و برای تیم‌ملی تصمیم‌گیرنده نبود که بخواهد این کار را درباره من انجام دهد. این استوری درباره جریان حاکم بر تیم‌ملی بود و ربطی به فرد خاصی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->